niedziela, 16 lipca 2017

Essence, The Gel, 11 4 ever young

Hej :) Dziś post z lakierem Essence. Nie sprawia mi on żadnych problemów, więc nie będę się o nim rozpisywać :)


Hey :) A post with an Essence nail polish for today. It didn't cause any problems for me, so this entry is going to be short.




marka: Essence
kolekcja: The Gel
nazwa: 4 ever young
ilość warstw: 2
wykończenie: żelowe, błyszczące
pojemność, cena: 8 ml/ok. 7 zł
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Essence
collection: The gel
name: 4 ever young
number of coats: 2
finish: gelly, glossy
amount, price: 8 ml/about 7 PLN
my rating: 8/10pnts


kliknij tu, by zobaczyć skład/click here to check ingredients out








Wzorek pochodzi z płytki Born Pretty.

The pattern comes from Born Pretty stamping plate.




Bardzo podoba mi się taka żywa czerwień, a Wam?

I like such bright red a lot, and you?

58 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor :) A wzór jeszcze fajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek taki trochę starożytny...

      Usuń
    2. Rzeczywiście trochę starożytny, ale przez to oryginalny.

      Usuń
  2. Paznokcie, które w mój gust trafiają idealnie :) uwielbiam czerwień, a dodatek czerni sprawia, że prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W czerwieni jest moc, piękny efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień akurat nie dla nas :) Ale i tak pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. What a marvellous red, it is a musical nail art!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień zawsze fajna na pazurkach :) Do tego pazurki ładnie wyglądają z czarnym wzorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Really interesting post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu używałam lakierów Essence, ale przeszłam na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!
    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a pretty red!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patterns look very delicate and I love to mix black with red

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło pięknie, kocham czerwien na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! So beautiful colour and mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te Twoje czerwone pazurki skradły moje serce.
    Ach, jakie piękne.
    Takie chcę i ja! No i koniecznie w tym odcieniu :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne paznokcie, pasowałyby mi na koncert :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I have this nail polish and I find it quite OK, but it stained a little bit my nails, even if I had a layer of base.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, I see... I don't think it stained mine...

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się taki odcień czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwień z czernią idealnie ze sobą współgrają :) ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor lakieru ;) taki mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for the great post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the classic color combo of Red and black. The id not my type but definitely pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak sobie myślę, że dawno nie miałam czerwonych paznokci,. trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, czerwień na paznokciach to klasyk. Pasuje do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń